Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Nowości z naszego Bloga
Jak oświetlić sklep odzieżowy? [REALIZACJA]

realizacja oświetlenia w sklepie odzieżowym

Realizacja u klienta w Oleśnicy koło Wrocławia.

Z wielką przyjemnością chcielibyśmy przedstawić Państwu kilka zdjęć z realizacji montażu oświetlenia sklepu odzieżowego u Naszego klienta.

Głównym zadaniem było rozświetlenie pomieszczenia i wyeksponowanie odzieży dla kobiet w salonie sprzedażowym.

Zastosowane zostały lampy typu Track Light w barwie neutralnej 4000K z wąskim kątem świecenia,montowane na szynę 1-fazową.

Oświetlenie schodowe LED - Poradnik z najlepszymi aranżacjami

aranżacja 1 podświetlanych schodów ledamiWielu Naszych klientów ma ogromny problem z dobraniem odpowiedniego oświetlenia schodowego.

W celu pomocy, przedstawiamy krótki artykuł, opisujący zagadnienia związanie z prawidłowym oświetleniem schodów. Przedstawimy schematy podłączenia czy opiszemy, jak podłączyć oświetlenie schodowe z czujnikiem ruchu.

Postaramy się także doradzić, jaka barwa opraw schodowych będzie idealna dla Nas. Opiszemy również zagadnienie związanie z oświetleniem schodowym 230V lub 12V.

Jak oświetlić lustro taśmą LED? Realizacja u klienta we Wrocławiu

Nie macie Państwo pomysłu jak oświetlić swoje lustro – czy to łazience czy w salonie? Poniżej przedstawiamy zdjęcia z Naszej realizacji u klienta. W bardzo łatwy sposób oraz tanim kosztem, możemy w nowoczesny sposób oświetlić lustro, dzięki taśmie LED oraz profilom aluminiowym, tworzącym ciągłą (idealną – bez widocznych punktów LED) linie światła.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@wroled.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Grota Roweckiego 168/1, 50-001 Wrocław , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@wroled.pl lub drogą pocztową na adres Czadrów 53/2, 58-400 Czadrów .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Grota Roweckiego 168/1, 50-001 Wrocław

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl